NANNI SVAMPA CANTA GEORGES BRASSENS (1969)
sotto testo milanese e traduzione
https://www.youtube.com/watch?v=EA-Xvpeya0I
LUNEDÌ 10 MARZO 2014
Georges Brassens, l’orafo delle parole
Tratte dal sito: http://www.canzon.milan.it | |
Testi |
|
L’era on bell fior(Une jolie fleur)
Mì n’hoo mai vist come mì, cara gent foeura de matt per ona bella tosa ma gh’hoo de dì che hoo perduu i sentiment a vardagh tròpp i tett in la camisa
Rit.: L’era on bell fior in d’ona pell de vacca l’era ona vacca e la pareva on fior ona sanguetta che quand la se tacca la te strepenna e la te strascia el coeur
El ciel el gh’aveva daa tanti ròbb de brusà i man appenna vun i e tocca ghe n’era inscì che mì savevi nò savevi pù indove andà a poggià la bocca
L’era on bell fior ……
On coo de ratt senza sentiment senza cervell e nanca spiritosa ma per podè fà l’amor basta nient gh’è nò bisògn de fà studià ona tosa
L’era on bell fior ……
On dì l’è andada e la m’ha pientaa chì el coeur consciaa de fà quasi vergògna tucc i decòtt che m’è toccaa sorbì hinn nò staa bon de famm passà sta rògna
L’era on bell fior ……
Gh’hoo tiraa adree tanti maledizon ma adess ormai l’hoo bell e perdonada anca se la m’ha lassaa sto pover coeur consciaa e sbattuu come ona ressumada
L’era on bell fior ……
|
Era un bel fiore
Non ne ho mai visti come me, cara gente, impazziti per una bella ragazza ma devo dire che ho perso i sentimenti a guardarle troppo il seno sotto la camicetta.
Rit.: Era un bel fiore in una pelle di vacca era una vacca e sembrava un fiore una sanguisuga che quando ti si attacca ti strapazza e ti straccia il cuore.
Il cielo le aveva dato tante cose da bruciare le mani appena uno le tocca c’era talmente tanta roba che non sapevo non sapevo più dove appoggiare la bocca.
Era un bel fiore ……
Una testa di topo senza senno senza cervello e nemmeno spiritosa ma per poter far l’amore basta niente non c’è bisogno di far studiare una ragazza.
Era un bel fiore ……
Un giorno se ne è andata a mi ha piantato col cuore mal ridotto da far quasi vergogna tutti i decotti che ho dovuto sorbire non sono riusciti a farmi passare questa rogna.
Era un bel fiore ……
Le ho mandato tante maledizioni ma adesso oramai l’ho perdonata anche se mi ha lasciato questo povero cuore conciato e ridotto come un uovo sbattuto.
Era un bel fiore ……
|
L’Erba matta(La mauvaise herbe)
On dì de gloria l’era ‘rivaa quand tucc i alter eren partii mì, domà mì, hoo conossuu el disonor de restà chì!
Mì sont ‘mè l’erba matta brava gent, brava gent l’è inutil mettom l’oli per condimm in insalata La mòrt l’ha ciappaa i alter brava gènt, brava gent la m’ha faa grazia a mi l’è minga giusta, ma l’è insci Tra la la la la la la la Tra la la la la la la lara Mì voraria savè’l perchè ve dà fastidi vedemm in pè Mì voraria savè’l perchè ve dà fastidi vedemm in pè.
I donn hinn faa ‘mè disen lor, per stà settaa e spettà l’amor mi gh’hoo on donnin che spetta nò l’è in via Verzee che la va su e giò
Mì sont ‘mè l’erba matta brava gent, brava gent l’è inutil mettom l’oli per condimm in insalata Lee la se vend ai alter brava gent, brava gent la se regala a mì L’è minga giusta ma l’è inscì Tra la la la la la la la Tra la la la la la la lara Mì me par nò che per fà l’amor ghe voeura i vergin e i mazz de fior Mì me par nò che per fà l’amor ghe voeura i vergin e i mazz de fiór.
I òmen vann in gir per el mond semper insemma come i cavron mì inveci nò, stoo in de per mì mangi de grassa anca ‘l venerdì.
Mì sont ‘mè l’erba matta brava gent, brava gent l’è inutil mettom l’oli per condimm in insalata mì sont ‘me l’erba matta brava gent, brava gent e cressi in libertà adree ai panchett e in mezz ai praa Tra la la la la la la la Tra la la la la la la lara Me piasaria savè el perchè vorii schisciamm sòtt ai vòster pè Me piasaria savè el perchè vorii schisciamm sòtt ai vòster pè.
|
La Gramigna
Un giorno di gloria era arrivato quando tutti gli altri erano partiti io, solo io, ho conosciuto il disonore di restar qui
Io sono come la gramigna brava gente brava gente è inutile mettermi l’olio per condirmi in insalata La morte ha preso gli altri brava gente brava gente ha fatto grazia a me non è giusto ma è così Tra la la la la la la la tra la la la la la la lara e io vorrei sapere perché vi dà fastidio vedermi in piedi. e io vorrei sapere perché vi dà fastidio vedermi in piedi.
Le donne sono fatte, dicono loro, per restare sedute ad aspettare l’amore io ho una donnina che non aspetta è in via Verziere che va su e giù.
lo sono come la gramigna brava gente brava gente è inutile mettermi l’olio per condirmi in insalata Lei si vende agli altri brava gente brava gente si regala a me non è giusto ma è così Tra la la la la la la la tra la la la la la la lara a me non sembra che per fare l’amore ci vogliano le vergini e i mazzi di fiori. a me non sembra che per fare l’amore ci vogliano le vergini e i mazzi di fiori.
Gli uomini vanno per il mondo sempre insieme come caproni io invece no, sto da solo mangio di grasso anche il venerdì.
lo sono come la gramigna brava gente brava gente è inutile mettermi l’olio per condirmi in insalata io sono come la gramigna brava gente brava gente e cresco in libertà intorno alle panchine e in mezzo ai prati Tra la la la la la la la tra la la la la la la lara Mi piacerebbe sapere perché volete schiacciarmi sotto i vostri piedi. Mi piacerebbe sapere perché volete schiacciarmi sotto i vostri piedi.
|
Lascia un commento